Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Oznaczenie E12 w przypadku Toyoty Corolli oznacza jej dziewiątą generację. Jest to świetny i do tej pory bardzo popularny i ceniony samochód. Toyota Corolla IX zadebiutowała w 2001 roku, a jej sprzedaż rozpoczęła się od razu od czterech wersji nadwoziowych. I tak w ofercie znalazły się nadwozia typu hatchback, sedan, kombi oraz wersja nazywana Verso, która spełniała rolę minivana. Produkcja tego popularnego auta trwała do 2007 roku. Jako ciekawostkę można podkreślić, że ...