Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów NTY do Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) VAICO
Automatyczna skrzynia biegów BGA Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) BGA
Automatyczna skrzynia biegów BORG & BECK Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) BORG & BECK
Automatyczna skrzynia biegów KAMOKA Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) KAMOKA
Automatyczna skrzynia biegów LEMFÖRDER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) LEMFÖRDER
Automatyczna skrzynia biegów METZGER Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów MEYLE Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) MEYLE
Automatyczna skrzynia biegów NTY Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) NTY
Automatyczna skrzynia biegów PIERBURG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) PIERBURG
Automatyczna skrzynia biegów SACHS Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) SACHS
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów VAN WEZEL Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) VAN WEZEL
Automatyczna skrzynia biegów ZF Mercedes-benz VITO Tourer (W447) 124 CDI 4-matic (447.701, 447.703, 447.705) Autobus 239KM, 176kW, olej napędowy (2020.04 - 2020.12) ZF
Producent:NTY

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BMO-ME-012
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BMO-ME-012
Numer seryjny: BMO-ME-012
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia biegów ZF 8HP. Ośmiobiegowa automatyczna przekładnia

Automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP. Czy ta niemiecka przekładnia do najlepszy ośmiobiegowy automat na świecie?

Znawcy przekładni automatycznych wiedzą dobrze, czego szukać w autach używanych. Jeśli w interesującym ich modelu zamontowano skrzynię biegów ZF 8HP, takie auto momentalnie zyskuje w ich oczach. Co nie znaczy wcale, że nie zachowują przy tym niezbędnej ostrożności.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >
Rodzaje automatycznych skrzyń biegów. Podział na skrzynie hydrauliczne, bezstopniowe, mechaniczne

Hydrauliczne, hydrauliczno-elektryczne, bezstopniowe i inne – podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na ich sterowanie

Automatyczne skrzynie biegów są konstrukcjami coraz nowocześniejszymi i coraz bardziej skomplikowanymi. Ich współczesne wersje nijak mają się do tego, czego używano jeszcze 20-30 lat temu. Z jakimi „automatami” mamy obecnie do czynienia?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze