Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów NTY do Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Automatyczna skrzynia biegów ABAKUS Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) ABAKUS
Automatyczna skrzynia biegów AKS DASIS Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) AKS DASIS
Automatyczna skrzynia biegów ASHIKA Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) ASHIKA
Automatyczna skrzynia biegów BEHR HELLA SERVICE Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) BEHR HELLA SERVICE
Automatyczna skrzynia biegów BLUE PRINT Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) BLUE PRINT
Automatyczna skrzynia biegów DR!VE+ Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) DR!VE+
Automatyczna skrzynia biegów DR.MOTOR AUTOMOTIVE Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) HENGST FILTER
Automatyczna skrzynia biegów HERTH+BUSS JAKOPARTS Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Automatyczna skrzynia biegów JAPANPARTS Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) JAPANPARTS
Automatyczna skrzynia biegów JAPKO Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) JAPKO
Automatyczna skrzynia biegów KAMOKA Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) KAMOKA
Automatyczna skrzynia biegów MAHLE Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) MAHLE
Automatyczna skrzynia biegów METZGER Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów NTY Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) NTY
Automatyczna skrzynia biegów PIERBURG Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) PIERBURG
Automatyczna skrzynia biegów SIDAT Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) SIDAT
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Porsche PANAMERA (970) 4.8 Turbo liftback 520KM, 382kW, benzyna (2013.07 - 2016.10) VAICO
Producent:NTY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BMO-PS-000
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
BMO-PS-000
Jednostka:
sztuka
Materiał: Tworzywo sztuczne
Typ skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z filtrem
Numer seryjny: BMO-PS-000
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 538,00 zł
283,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

NTY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FSF-PS-001
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NTY
Kod:
FSF-PS-001
Jednostka:
sztuka
Numer seryjny: FSF-PS-001
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 543,00 zł
286,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Rodzaje automatycznych skrzyń biegów. Podział na skrzynie hydrauliczne, bezstopniowe, mechaniczne

Hydrauliczne, hydrauliczno-elektryczne, bezstopniowe i inne – podział automatycznych skrzyń biegów ze względu na ich sterowanie

Automatyczne skrzynie biegów są konstrukcjami coraz nowocześniejszymi i coraz bardziej skomplikowanymi. Ich współczesne wersje nijak mają się do tego, czego używano jeszcze 20-30 lat temu. Z jakimi „automatami” mamy obecnie do czynienia?

czytaj więcej >
Skrzynia biegów ZF 8HP. Ośmiobiegowa automatyczna przekładnia

Automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP. Czy ta niemiecka przekładnia do najlepszy ośmiobiegowy automat na świecie?

Znawcy przekładni automatycznych wiedzą dobrze, czego szukać w autach używanych. Jeśli w interesującym ich modelu zamontowano skrzynię biegów ZF 8HP, takie auto momentalnie zyskuje w ich oczach. Co nie znaczy wcale, że nie zachowują przy tym niezbędnej ostrożności.

czytaj więcej >
Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów #1. Prawidłowe serwisowanie

Jak dbać o automatyczną skrzynię biegów, cz. I. Prawidłowe serwisowanie kluczem do długowieczności przekładni

Automatyczna skrzynia biegów to zło? Nic z tych rzeczy! To doskonały pomysł, zwłaszcza w mocniejszych autach. Jeśli jednak właściciel takiego auta nie będzie umiał się z nią obchodzić, przekładnia ta będzie dla niego prawdziwym przekleństwem. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze