Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER do Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Cewka zapłonowa / zespół cewek NTY Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) NTY
Cewka zapłonowa / zespół cewek DELPHI Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) DELPHI
Cewka zapłonowa / zespół cewek BOSCH Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) BOSCH
Cewka zapłonowa / zespół cewek BREMI Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) BREMI
Cewka zapłonowa / zespół cewek CHAMPION Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) CHAMPION
Cewka zapłonowa / zespół cewek EFI AUTOMOTIVE Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) EFI AUTOMOTIVE
Cewka zapłonowa / zespół cewek ERA Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) ERA
Cewka zapłonowa / zespół cewek FACET Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) FACET
Cewka zapłonowa / zespół cewek HERTH+BUSS ELPARTS Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Cewka zapłonowa / zespół cewek HOFFER Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) HOFFER
Cewka zapłonowa / zespół cewek KAMOKA Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) KAMOKA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAGNETI MARELLI Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) MAGNETI MARELLI
Cewka zapłonowa / zespół cewek MAXGEAR Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) MAXGEAR
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEAT & DORIA Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) MEAT & DORIA
Cewka zapłonowa / zespół cewek MEYLE Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) MEYLE
Cewka zapłonowa / zespół cewek NGK Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) NGK
Cewka zapłonowa / zespół cewek SIDAT Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) SIDAT
Cewka zapłonowa / zespół cewek TRISCAN Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) TRISCAN
Cewka zapłonowa / zespół cewek VEMO Volvo 850 Kombi (855) 2.3 Turbo R Kombi 241KM, 177kW, benzyna (1995.06 - 1997.10) VEMO
Producent:HOFFER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8010466
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
8010466
Jednostka:
sztuka
Ilość biegunów: 4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 386,00 zł
203,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Cewka zapłonowa / zespół cewek

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Jak zdiagnozować i wymienić uszkodzoną cewkę zapłonową?

Wokół cewek zapłonowych narosło mnóstwo mitów i przesądów nie mających wiele wspólnego z rzeczywistością. Jednym z takich mitów jest konieczność korzystania ze specjalistycznego sprzętu diagnostycznego i pomocy mechanika przy określeniu, czy i która cewka wymaga wymiany. Odpowiedź na to pytanie otrzymamy w prosty sposób, a samą cewkę wymienimy w ciągu 20 minut.

czytaj więcej >
Zużyta cewka zapłonowa - jak zdiagnozować zużycie?

Zużyta cewka zapłonowa nie zawsze daje oczywiste objawy. Zobacz, co powinno zwrócić Twoją uwagę

W samochodach określanych obecnie jako youngtimery, cewki zapłonowe stanowiły ciągły problem. Zużywały się bardzo szybko i powodowały kłopoty z układem zapłonowym. Po wprowadzeniu układów elektronicznych problem ten przycichł, ale wrócił wraz z nowymi cewkami jednoiskrowymi. Jeśli cewki takie zaczną wykazywać objawy zużycia, jedynym rozwiązaniem jest ich wymiana.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze