Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA do Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KAMOKA Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) KAMOKA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ESEN SKV Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) ESEN SKV
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro Kombi 211KM, 155kW, olej napędowy (2005.03 - 2011.08) OYODO
Producent:HELLA

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LG 366 070-061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LG 366 070-061
Lokalizacja w aucie: z przodu
Norma emisji spalin: Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych: Kordieryt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: W przeważającej mierze ruch dalekobieżny
Wieloczężciowy: 1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Jednostka ilości: Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot
HELLA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
8LH 366 080-061
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HELLA
Kod:
8LH 366 080-061
Lokalizacja w aucie: z przodu
Norma emisji spalin: Euro 4
Materiał filtra sadzy / cząstek stałych: Węglik krzemu
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Do transportu bliskiego o dalekobieżnego
Wieloczężciowy: 1-częsciowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Jednostka ilości: Komplet
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze