Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO do Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP ASSO Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) ASSO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BM CATALYSTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) BM CATALYSTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) BOSAL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EUROREPAR Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) EUROREPAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP FA1 Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) FA1
Filtr cząstek stałych DPF/FAP HELLA Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) HELLA
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IPARTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) IPARTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP JMJ Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) JMJ
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLOKKERHOLM Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) KLOKKERHOLM
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) LRT
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MAXGEAR Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) MAXGEAR
Filtr cząstek stałych DPF/FAP MTS Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) MTS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NPS Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) NPS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP NTY Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) NTY
Filtr cząstek stałych DPF/FAP OYODO Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) OYODO
Filtr cząstek stałych DPF/FAP QUINTON HAZELL Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) QUINTON HAZELL
Filtr cząstek stałych DPF/FAP WALKER Citroën C5 II Break (RE_) 2.0 HDi (RERHRH) Kombi 136KM, 100kW, olej napędowy (2004.09 - obecnie) WALKER
Producent:OYODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
OYODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
20N0023-OYO
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OYODO
Kod:
20N0023-OYO
Jednostka:
sztuka
Norma emisji spalin: Euro 4
Nie dla normy czystożci spalin: Euro 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Gwarancja: 3 lata gwarancji
Długość [mm]: 550
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1223,00 zł
699,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Jak wyczyścić filtr DPF / FAP (cząstek stałych) w samochodzie?

W jaki sposób można wyczyścić filtr cząstek stałych? Jakie metody są możliwe do zastosowania w autach z filtrami DPF, GPF i FAP?

Nieuniknionym efektem działania filtrów cząstek stałych, a więc DPF, GPF czy FAP, jest zbierający się w ich wnętrzu popiół oraz wszelkie zabrudzenia niesione przez wychodzące z silnika spaliny. W jaki sposób tak zabrudzone filtry można wyczyścić?

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze