Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL do Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper D ALL4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP BOSAL Mini MINI COUNTRYMAN (F60) Cooper D ALL4 Kombi 150KM, 110kW, olej napędowy (2016.10 - obecnie) BOSAL
Producent:BOSAL

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
095-541
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
095-541
Materiał: Węglik krzemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Norma emisji spalin: Euro 6
Do 100 dni na zwrot
BOSAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
097-546
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
097-546
Materiał: Kordieryt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Norma emisji spalin: Euro 6
Do 100 dni na zwrot
BOSAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
097-541
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
097-541
Materiał: Kordieryt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Norma emisji spalin: Euro 6
Do 100 dni na zwrot
BOSAL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
095-546
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSAL
Kod:
095-546
Materiał: Węglik krzemu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementami do montażu
Norma emisji spalin: Euro 6
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Czym grozi usunięcie filtra cząstek stałych?

Filtr cząstek stałych powstał w dobie pro ekologicznych konstrukcji poszczególnych auto części, by spełnić europejskie normy emisji spalin. Cel osiągnięto - zastosowanie tego filtra sprawia, że do środowiska trafia mniej szkodliwych spalin. Niestety, mimo dobrych intencji, filtr cząstek stałych został przez kierowców znienawidzony. Dlaczego?

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze