Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr cząstek stałych DPF/FAP do Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 140 (EGMA) Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr cząstek stałych DPF/FAP EEC Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 140 (EGMA) Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) EEC
Filtr cząstek stałych DPF/FAP IMASAF Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 140 (EGMA) Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) IMASAF
Filtr cząstek stałych DPF/FAP KLARIUS Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 140 (EGMA) Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) KLARIUS
Filtr cząstek stałych DPF/FAP LRT Renault TRAFIC III Platforma / podwozie (EG_) 1.6 dCi 140 (EGMA) Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2014.06 - obecnie) LRT

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DPF4411
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
DPF4411
Układ wydechowy: Dla poj. z fabr. zamontowanym filtrem sadzy/cząstek stałych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kompletem montażowym
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 5
Gwarancja: 2 lata gwarancji
Wyposażenie pojazdu: Do pojazdów z OBD
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RN.18.73
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
RN.18.73
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Ciężar [kg]: 10,00
Długość [mm]: 880
Wersja: SIC
Norma emisji spalin: Euro 5
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0 ocen)
Kod produktu:
RN.18.93
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
RN.18.93
Lokalizacja w aucie: Z przodu
Ciężar [kg]: 8,0
Długość [mm]: 880
Wersja: COR
Norma emisji spalin: Euro 5
Do 100 dni na zwrot
EEC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
VX6139T
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EEC
Kod:
VX6139T
Długość [mm]: 880
Ciężar [kg]: 8
Materiał: Kordieryt
Norma emisji spalin: Euro 5
Do 100 dni na zwrot
KLARIUS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
390998
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KLARIUS
Kod:
390998
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Porady z kategorii: Filtr cząstek stałych DPF/FAP

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Chcesz uzupełnić płyn filtra cząstek stałych? Możesz to zrobić sam, ale bez drobnej pomocy mechanika się nie obejdzie

Mokry filtr cząstek stałych to doskonałe rozwiązanie, swoją funkcjonalnością i możliwościami przewyższające filtr suchy. Niestety, posiada on jedną poważną wadę, którą jest koszt eksploatacji. Na szczęście koszty te, przynajmniej częściowo, można ograniczyć. Wystarczy wiedzieć, jak używać samochodu z mokrym filtrem i spróbować samodzielnie uzupełniać poziom niezbędnego do jego funkcjonowania płynu Eolys.

czytaj więcej >
Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych - zapchanie, regeneracja, wymiana

Filtr cząstek stałych, zwany w skrócie DPF bądź FAP, to jeden z filtrów wykorzystywanych w systemach wydechowych w silnikach Diesla. Jego podstawowym zadaniem jest oczyszczanie spalin z cząstek sadzy. Filtry cząstek stałych znajdują się na rynku od 1980 roku, ale dopiero w 1996 roku zostały wykorzystane w motoryzacji. Opracowanie DPF-a spowodowało zmniejszenie emisji czarnego dymu, z którego znane były silniki wysokoprężne starszej generacji.

czytaj więcej >
Objawy zapchanego DPF. Dlaczego filtr DPF się zatyka?

Dlaczego filtr DPF się zatyka? Jak rozpoznać objawy jego zapchania?

Mało która część samochodowa wzbudza równie wiele kontrowersji, co filtr cząstek stałych w silnikach Diesla, czyli popularny DPF. Tym, czego obawia się większość kierowców, jest moment, w którym filtr ten zostanie ostatecznie zapchany. Zawsze bowiem oznacza to mniejsze lub większe wydatki. A po czym poznać, ze filtr w Waszym samochodzie się zapchał? Spokojnie, auto samo Was o tym poinformuje.

czytaj więcej >
Czujnik temperatury spalin (EGT) - objawy uszkodzenia i naprawa

Czujnik temperatury spalin dba o Twoją turbosprężarkę, katalizator i filtr cząstek stałych jak nikt inny

W nowoczesnych silnikach spalinowych monitorowanie temperatury spalin jest konieczne do odpowiedniego zarządzania oraz diagnostyki systemu oczyszczania spalin, a także zabezpieczenia konkretnych elementów szczególnie wrażliwych na przeciążenia termiczne. Ponadto coraz bardziej rygorystyczne przepisy odnośnie emisji spalin do atmosfery sprawiają, że taki czujnik to już nie motoryzacyjna ekstrawagancja, lecz konieczny element każdego współczesnego auta.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze