Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Filtr paliwa DR!VE+ do Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Filtr paliwa DR!VE+ Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DR!VE+
Filtr paliwa PURFLUX Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) PURFLUX
Filtr paliwa BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) BOSCH
Filtr paliwa CONTINENTAL Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) CONTINENTAL
Filtr paliwa COOPERSFIAAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) COOPERSFIAAM
Filtr paliwa DT SPARE PARTS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) DT SPARE PARTS
Filtr paliwa EUROREPAR Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) EUROREPAR
Filtr paliwa FEBI BILSTEIN Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Filtr paliwa FRAM Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) FRAM
Filtr paliwa KAMOKA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KAMOKA
Filtr paliwa KNECHT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KNECHT
Filtr paliwa KOLBENSCHMIDT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) KOLBENSCHMIDT
Filtr paliwa LUCAS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) LUCAS
Filtr paliwa MAHLE Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAHLE
Filtr paliwa MAPCO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MAPCO
Filtr paliwa MISFAT Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) MISFAT
Filtr paliwa NPS Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) NPS
Filtr paliwa SOFIMA Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) SOFIMA
Filtr paliwa UFI Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) UFI
Filtr paliwa VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.4 Kombi 64KM, 47kW, benzyna (1988.05 - 1992.07) VALEO
Producent:DR!VE+

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DR!VE+
0 (0 ocen)
Kod produktu:
DP1110.13.0001
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DR!VE+
Kod:
DP1110.13.0001
Jednostka:
sztuka
Wysokość [mm]: 120,0
Rodzaj paliwa: Benzyna
Rodzaj filtra: Filtr przewodowy
Średnica zabudowy 1 / Średnica zabudowy 2: 6 / 8
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 53
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 46
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 26,00 zł
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Filtr paliwa

Filtr paliwa w dieslu. Co musisz wiedzieć?

Wszystko, co musicie wiedzieć o filtrach paliwa do diesli. Dlaczego są tak ważne? Kiedy należy je wymieniać?

O filtrach paliwa z reguły pamiętamy jakby nieco rzadziej niż o filtrach oleju. Dotyczy to zwłaszcza właścicieli samochodów z silnikami benzynowymi. Znacznie większą uwagę do filtrów paliwa oraz zachowania należytego interwału ich wymiany przywiązują kierowcy poruszający się popularnymi dieslami. Dlaczego właśnie oni? Z jakiego powodu filtry w dieslach pełnią ważniejszą rolę niż w autach z silnikami benzynowymi? Czy i w jaki sposób można je wymieniać samodzielnie?

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas wymiany filtra paliwa?

Jakie są najczęstsze błędy popełniane podczas wymiany filtra paliwa?

Zdarza się, że po zamontowaniu nowego filtra paliwa, kłopoty sprawia rozruch silnika, co zwykle objawia się stosownym komunikatem zakłóceń ecu na desce rozdzielczej. Niestety, jest to zwykle nieświadomy błąd użytkownika, który nieprawidłowo zamontował nowy filtr. Na co trzeba uważać?

czytaj więcej >
Filtry paliwa w zbiorniku

Filtry paliwa w zbiorniku

Jedną z przyczyn braku mocy i gaśnięcia silnika podczas jazdy jest zanieczyszczony filtr paliwa. Dzieje się tak, ponieważ pewna partia zbiorników, zwłaszcza tych starszych została od środka pokryta farbą , która po jakimś czasie ulega złuszczeniu i mocno zapycha filtr. Oczywiście do zatkania filtra może dojść także na skutek innych zanieczyszczeń, które mogą przedostać się do układu.

czytaj więcej >
Czy jakość paliwa ma wpływ na częstotliwość wymiany filtra?

Czy jakość paliwa ma wpływ na częstotliwość wymiany filtra?

Filtr paliwa to niezwykle istotny element układu paliwowego, którego podstawowa rola polega na odseparowaniu szkodliwych zanieczyszczeń i cząstek stałych, a także, w przypadku samochodów z silnikiem wysokoprężnym, cząsteczek wody.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze