Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe LUK do Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 CDTi (75) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe LUK Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 CDTi (75) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) LUK
Koło zamachowe AISIN Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 CDTi (75) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) AISIN
Koło zamachowe KAWE Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 CDTi (75) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) KAWE
Koło zamachowe SACHS Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 CDTi (75) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) SACHS
Koło zamachowe VALEO Opel ZAFIRA TOURER C (P12) 2.0 CDTi (75) nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 110KM, 81kW, olej napędowy (2011.10 - obecnie) VALEO
Producent:LUK

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0630 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
415 0630 10
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Liczba otworów do mocowania: 6
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 17
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 5
Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3236,00 zł
2157,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0122 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LUK
Kod:
411 0122 10
Jednostka:
sztuka
Liczba śrub: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >
Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice. Kup u nas nawet 40% taniej

Koło dwumasowe, a koło zamachowe - najważniejsze różnice

Koło zamachowe i dwumasowe to temat, który ostatnimi czasy często pojawia się wśród fanów motoryzacji. U sporej części kierowców diesli termin „koło dwumasowe” wzbudza negatywne odczucia, bo temat kojarzy im się z bardzo wysokimi kosztami napraw. Czym jest zatem koło dwumasowe, a czym koło zamachowe? Jaka jest zasadnicza różnica? Do czego służą te komponenty? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym artykule.

czytaj więcej >
Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Jakie są objawy zużycia koła dwumasowego?

Koło dwumasowe to coraz częściej spotykany element układu przeniesienia mocy we współcześnie produkowanych samochodach. Czym się charakteryzuje i odróżnia od tradycyjnego koła zamachowego? Po czym można poznać, że koło zamachowe w naszym aucie nadaje się do wymiany?

czytaj więcej >
Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze