Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe do Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe BORSEHUNG Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) BORSEHUNG
Koło zamachowe COMLINE Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) COMLINE
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw BORA I (1J2) 2.3 V5 sedan 150KM, 110kW, benzyna (1998.10 - 2000.10) QUINTON HAZELL

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORSEHUNG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B12721
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORSEHUNG
Kod:
B12721
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 543,00 zł
286,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
COMLINE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ECK020F
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
COMLINE
Kod:
ECK020F
Jednostka:
komplet
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 18,4
Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego
Wieloczężciowy: 4-częsciowy
Okładzina cierna - średnica zewnętrzna [mm]: 228
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1428,00 zł
840,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
QUINTON HAZELL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
QDF304K
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
QUINTON HAZELL
Kod:
QDF304K
Wersja silnika: Dla silników wyposażonych w koło zamachowe dwumasowe
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z kołem zamachowym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pokrywą
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska
Ilość zębów: 4
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 4
Maks. luz pochylenia [mm]: 1,6
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Koło zamachowe

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >

Jakie są koszty wymiany koła dwumasowego?

Koło dwumasowe, montowane w układach przenoszenia mocy samochodów osobowych, nie należy do najtańszych części eksploatacyjnych. Sam koszt zakupu takiego podzespołu w ASO może sięgać kilku tysięcy złotych, a dodając do tego koszty pracy mechaników uzyskamy sporą kwotę końcową.

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >
Objawy zużycia koła dwumasowego

Objawy zużycia koła dwumasowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego, który u sporej części kierowców wzbudza negatywne odczucia. Reakcje te wywołują stosunkowo wysokie koszty naprawy potocznie zwanej „dwumasy”. Czy stosowanie dwumasy to faktycznie masa straconych pieniędzy? Sprawdźmy jakie są jej zalety oraz jakie objawy sygnalizują nam jej zużycie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze