Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Koło zamachowe SCHAEFFLER LUK do Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Koło zamachowe SCHAEFFLER LUK Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) SCHAEFFLER LUK
Koło zamachowe SACHS Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) SACHS
Koło zamachowe VALEO Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) VALEO
Koło zamachowe AISIN Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) AISIN
Koło zamachowe BLUE PRINT Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) BLUE PRINT
Koło zamachowe BORG & BECK Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) BORG & BECK
Koło zamachowe COMLINE Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) COMLINE
Koło zamachowe DENCKERMANN Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) DENCKERMANN
Koło zamachowe EXEDY Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) EXEDY
Koło zamachowe KAMOKA Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) KAMOKA
Koło zamachowe KAWE Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) KAWE
Koło zamachowe OEM Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) OEM
Koło zamachowe QUINTON HAZELL Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) QUINTON HAZELL
Koło zamachowe VAICO Vw EOS (1F7, 1F8) 2.0 TDI kabriolet 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.06 - 2008.05) VAICO
Producent:SCHAEFFLER LUK

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHAEFFLER LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0740 09
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER LUK
Kod:
415 0740 09
Jednostka:
komplet
Typ skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Ilość zębów: 132
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1723,00 zł
1044,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SCHAEFFLER LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0431 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER LUK
Kod:
415 0431 10
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów: Przekładnia manualna
Liczba otworów do mocowania: 6
Ilość zębów: 135
Maks. kąt przyłożenia [stopień]: 18
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia): 7
Maks. luz pochylenia [mm]: 2,9
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe z tarczką regulująca tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1916,00 zł
1161,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SCHAEFFLER LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
411 0133 10
dostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER LUK
Kod:
411 0133 10
Jednostka:
komplet
Liczba śrub: 6
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 79,00 zł
33,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SCHAEFFLER LUK
4.9 (247 ocen)
Kod produktu:
415 0629 09
niedostępny
4.9 (247 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHAEFFLER LUK
Kod:
415 0629 09
Jednostka:
sztuka
Typ skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
Liczba otworów do mocowania: 6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Koło zamachowe dwumasowe bez tarczki regulującej tarcie
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1967,00 zł
1192,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Koło zamachowe

Co to jest koło dwumasowe i do czego służy?

Czym jest i do czego służy dwumasowe koło zamachowe? Jakie są konsekwencje zastąpienia go kołem jednomasowym?

Czy twórcy pierwszego dwumasowego koła zamachowego powinni powiedzieć „chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zawsze”? Z całą pewnością chcieli stworzyć element absorbujący drgania przenoszone z silnika na skrzynię biegów i dalej na całe auto, a wyszło… no właśnie, co z tego wyszło? Czym jest to stworzone przez nich koło dwumasowe? Jak działa, jaką pełni rolę i dlaczego niektórzy kierowcy rezygnują z niego na rzecz koła jednomasowego?

czytaj więcej >
 Po czym poznać, że koło dwumasowe jest do wymiany? Ile wytrzymuje koło dwumasowe?

Kiedy wymienić, jak długo wytrzyma i jeszcze 3 inne pytania o koło dwumasowe. Odpowiedzi na niektóre z nich mogą Was zaskoczyć

Jeśli macie pytania o żywotność i objawy awarii dwumasowego koła zamachowego, właśnie w tym poradniku powinniście znaleźć na nie właściwe odpowiedzi. Część z nich z pewnością zaskoczy niejednego kierowcę, bo czy ktoś z Was wie na przykład, w jaki sposób temperatura powietrza wpływa na popularną „dwumasę”?

czytaj więcej >
Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Ile można jeździć z zepsutą dumasą?

Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym? Jakie mogą być konsekwencje zbyt długiej jazdy z zepsutą „dwumasą”?

Choć wielu kierowców zgrzyta zębami na samo wspomnienie koła dwumasowego, jesteśmy na to rozwiązanie skazani. Nie tylko przyszło nam się pogodzić z obecnością tzw. „dwumasy” w fabrycznie nowych autach, ale też musimy o ten element bardzo dbać. Bo jeśli nie zadbamy i „dwumasa” ulegnie awarii, zaczną się prawdziwe problemy. Jakie? Jak długo można jeździć z uszkodzonym kołem dwumasowym, zanim narobi nam ono prawdziwego bałaganu?

czytaj więcej >

Jak sprawdzić czy samochód ma koło dwumasowe?

Koło dwumasowe stanowi podstawowy element układu przeniesienia mocy w nowych samochodach osobowych. Czym charakteryzuje się ta część? Po czym można sprawdzić czy samochód, który posiadamy został fabrycznie wyposażony w koło dwumasowe?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze