Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Oleje i płyny do układu wspomagania i przekładni kierowniczej do Saab 9000 2.0 -16 Turbo sedan 172KM, 127kW, benzyna (1990.03 - 1993.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Oleje i płyny do układu wspomagania i przekładni kierowniczej EUROL Saab 9000 2.0 -16 Turbo sedan 172KM, 127kW, benzyna (1990.03 - 1993.09) EUROL

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113650
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113650
Lokalizacja w aucie: z przodu
Zalecenie producenta oleju: Allison C-4
Zalecenie producenta oleju: Ford Mercon
Zalecenie producenta oleju: MAN Typ Z1/V1
Specyfikacja: MAN Typ Z1/V1
Specyfikacja: MB 236.1
Specyfikacja: MB 236.5
Specyfikacja: MB 236.6
Specyfikacja: MB 236.7
Specyfikacja: MB 236.9
Specyfikacja: Mercon
Specyfikacja: Renk Doromat
Specyfikacja: Voith 55.6335.xx (G6
Specyfikacja: ZF TE-ML 04D
Specyfikacja: ZF TE-ML 09X
Specyfikacja: ZF TE-ML 11A
Specyfikacja: ZF TE-ML 14A
Do 100 dni na zwrot
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E113661
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E113661
Lokalizacja w aucie: z przodu, z tyłu
Specyfikacja: SP-II
Zalecenie producenta oleju: SP-II
Specyfikacja: ATF LT 71141
Specyfikacja: Dexron III H
Specyfikacja: DiaQueenJ2
Specyfikacja: ETL 7045E
Specyfikacja: Ford Mercon
Specyfikacja: Ford Mercon V
Specyfikacja: Ford WSS-M2C138-CJ
Specyfikacja: Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja: Ford WSS-M2C202-B
Specyfikacja: GM Dexron IID
Specyfikacja: GM Dexron III
Specyfikacja: Honda Z1 (except CVT
Specyfikacja: Hyundai/Mitsubishi S
Specyfikacja: Idemi
Specyfikacja: Idemitsu K17
Specyfikacja: Isuzu bes
Specyfikacja: Mitsubishi SP
Specyfikacja: SP-III
Zalecenie producenta oleju: JATCO 3100 PL 085
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type V1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type Z1
Zalecenie producenta oleju: MAN 339 Type Z2
Zalecenie producenta oleju: Mazda M-5
Zalecenie producenta oleju: Mazda M-III
Zalecenie producenta oleju: MB 236.1 - 236.11
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi ATF J2
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP-II
Zalecenie producenta oleju: Mitsubishi SP-III
Zalecenie producenta oleju: Mobil ATF LT 71141
Zalecenie producenta oleju: Subaru KO410Y0700
Zalecenie producenta oleju: Texaco 7045E
Zalecenie producenta oleju: Voith G1363
Zalecenie producenta oleju: Voith G607
Zalecenie producenta oleju: Volvo 1161540
Zalecenie producenta oleju: Volvo 97341
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 162
Zalecenie producenta oleju: VW G 052 990
Zalecenie producenta oleju: VW G 055 025
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 03D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 04D
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 09X
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 11B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 14B
Zalecenie producenta oleju: ZF TE-ML 17C
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Oleje i płyny do układu wspomagania i przekładni kierowniczej

Porady z kategorii: Oleje i płyny do układu wspomagania i przekładni kierowniczej

Wymiana oleju przekładniowego

Wymiana oleju przekładniowego

O znaczeniu oleju przekładniowego, który odpowiada za zachowanie sprawności skrzyni biegów nie ma potrzeby przypominać. Pozostaje tylko pytanie - jak dbać o swój samochód w zakresie kontroli płynu przekładniowego?

czytaj więcej >
FAQ: Płyn do układu wspomagania - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

5 podstawowych zasad wymiany i eksploatacji płynu hydraulicznego do układu wspomagania kierownicy. Czy znacie każdą z nich?

Teoretycznie płyn hydrauliczny krążący w układzie wspomagania kierownicy jest płynem nieśmiertelnym. Wlewa się go raz i zapomina o tym, że w ogóle istnieje. Teoretycznie tak, jednak w praktyce lepiej tego nie robić. O tym, że taki płyn istnieje, przypomną nam bowiem wielotysięczne rachunki za wymianę pompy czy maglownicy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze