Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu SWAG do Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) CONTINENTAL CTAM
Pasek rozrządu BOSCH Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) BOSCH
Pasek rozrządu DAYCO Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) DAYCO
Pasek rozrządu FEBI BILSTEIN Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) FEBI BILSTEIN
Pasek rozrządu KAMOKA Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) KAMOKA
Pasek rozrządu OPTIBELT Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) OPTIBELT
Pasek rozrządu QUINTON HAZELL Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) QUINTON HAZELL
Pasek rozrządu SWAG Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) SWAG
Pasek rozrządu TOPRAN Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) TOPRAN
Pasek rozrządu TRISCAN Audi A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro coupe 230KM, 169kW, benzyna (2015.08 - 2017.01) TRISCAN
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
30 94 8282
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
30 94 8282
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  12,0
Ilość zębów:  67
Powierzchnia:  Pokryty PTFE (Polytetrafluorethylen)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 98,00 zł
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pasek rozrządu

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Jaki jest koszt wymiany paska rozrządu?

Koszty związane z wymianą paska rozrządu są bardzo różne. Na dobrą sprawę wszystko zależy od konstrukcji silnika w naszym samochodzie – im bardziej skomplikowana, tym wyższy nakład pieniężny za usługę. Okazuje się, że w niektórych przypadkach nie będzie to takie tanie...

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Dayco - porównanie: Dayco TD Timing Belt, TBHT Timing Belt High Tenacity, PK Poly-V, PK-ELA

Paski napędowe Dayco. Dlaczego warto używać pasków rozrządu tego właśnie producenta?

Firma Dayco, choć na świecie cieszy się sporą renomą, w Polsce nadal wydaje się być mocno niedoceniana. Tymczasem sami jej klienci przyznają, że paski rozrządu Dayco, nawet jeśli nie są lepsze od tych produkowanych przez największe marki, z całą pewnością nie są też od nich gorsze. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu Dayco? Jak wygląda oferta tego amerykańskiego producenta?

czytaj więcej >
Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Kiedy wymienić pasek rozrządu?

Systematyczna kontrola i ewentualna wymiana paska rozrządu jednostki napędowej to niezwykle istotna czynność, której zaniechanie może skutkować poważnym uszkodzeniem silnika. W celu uniknięcia kosztownych napraw warto wiedzieć, kiedy należy wymienić pasek rozrządu na nowy.

czytaj więcej >
Serie pasków rozrządu Continental - porównanie: Standardowe, Extra, Elastyczne

Paski napędowe Continental. Co warto wiedzieć o paskach rozrządu tej znanej marki?

Firma Continental jest dziś jednym z największych i najlepiej znanych producentów opon samochodowych na świecie. A przecież jej pierwszymi artykułami dla branży motoryzacyjnej nie było ogumienie samochodowe, ale pasy napędowe. Ich wytwarzaniem marka Continental zajmuje się do dzisiaj i robi to z niemałym powodzeniem. Aby się o tym przekonać, wystarczy tylko przyjrzeć się nieco bliżej jej ofercie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze