Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METELLI do Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) FAG
Piasta koła OPTIMAL Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) OPTIMAL
Piasta koła A.B.S. Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) BENDIX
Piasta koła CIFAM Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) CIFAM
Piasta koła COMLINE Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) COMLINE
Piasta koła DAYCO Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) DAYCO
Piasta koła DENCKERMANN Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) DENCKERMANN
Piasta koła DYS Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) DYS
Piasta koła ESEN SKV Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) ESEN SKV
Piasta koła EURO DRIVESHAFTS Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) EURO DRIVESHAFTS
Piasta koła EUROREPAR Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) EUROREPAR
Piasta koła FAI AUTOPARTS Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) FAI AUTOPARTS
Piasta koła FEBI BILSTEIN Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) GSP
Piasta koła HART Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) HART
Piasta koła IPARTS Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) IPARTS
Piasta koła IPD Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) IPD
Piasta koła JPN Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) JPN
Piasta koła KAWE Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) KAWE
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) METELLI
Piasta koła METZGER Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) METZGER
Piasta koła MEYLE Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MEYLE
Piasta koła MOOG Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) MOOG
Piasta koła NK Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) NK
Piasta koła NTY Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) NTY
Piasta koła OEM Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) OEM
Piasta koła QUINTON HAZELL Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła SBS Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) SBS
Piasta koła SKF Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) SKF
Piasta koła SWAG Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) SWAG
Piasta koła TRISCAN Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Bmw X5 (E70) xDrive 30 i SUV 234KM, 172kW, benzyna (2007.02 - 2012.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-2889
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-2889
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 139
Szerokość [mm]: 46,5
Średnica zewnętrzna [mm]: 100
Liczba otworów do mocowania: 5
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 318,00 zł
162,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-2786
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-2786
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica flanszy [mm]: 144
Liczba otworów do mocowania: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 439,00 zł
231,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze