Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METELLI do Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła SWAG Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SWAG
Piasta koła DENCKERMANN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DENCKERMANN
Piasta koła FEBI BILSTEIN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FEBI BILSTEIN
Piasta koła GSP Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GSP
Piasta koła SKF Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SKF
Piasta koła A.B.S. Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) ABAKUS
Piasta koła BENDIX Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) BENDIX
Piasta koła CIFAM Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) CIFAM
Piasta koła COMLINE Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) COMLINE
Piasta koła DR!VE+ Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DR!VE+
Piasta koła DYS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) DYS
Piasta koła EUROREPAR Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) EUROREPAR
Piasta koła FAST Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FAST
Piasta koła FEBEST Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) FEBEST
Piasta koła GENERAL RICAMBI Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) HART
Piasta koła IJS GROUP Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) IPARTS
Piasta koła JPN Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) JPN
Piasta koła KAMOKA Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KAMOKA
Piasta koła KAVO PARTS Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) KAVO PARTS
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła MAXGEAR Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MAXGEAR
Piasta koła METELLI Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) METELLI
Piasta koła METZGER Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) METZGER
Piasta koła MOOG Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) MOOG
Piasta koła NSK Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) NSK
Piasta koła NTY Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) NTY
Piasta koła OPTIMAL Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) OPTIMAL
Piasta koła SASIC Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) SASIC
Piasta koła VAICO Citroën BX Break (XB-_) 1.4 Kombi 54KM, 40kW, benzyna (1987.01 - 1992.01) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METELLI

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-2129
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-2129
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 36
Średnica zewnętrzna [mm]: 82
Średnica wewnętrzna [mm]: 42
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 130,00 zł
63,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze