Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła do Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 419 CDI RWD (907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FAG Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 419 CDI RWD (907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) FAG
Piasta koła OPTIMAL Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 419 CDI RWD (907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) OPTIMAL
Piasta koła RUVILLE Mercedes-benz SPRINTER 4-t Skrzynia (B907, B910) 419 CDI RWD (907.643, 907.645, 907.647) Skrzynia 190KM, 140kW, olej napędowy (2018.02 - obecnie) RUVILLE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6971 50
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6971 50
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica zewnętrzna [mm]: 152,10
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 96,00
Szerokość [mm]: 109,00
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 975,00 zł
557,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FAG
5.0 (22 ocen)
Kod produktu:
713 6683 50
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (22 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 6683 50
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu
Średnica zewnętrzna [mm]: 175,00
Średnica zewnętrzna 2 [mm]: 85,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 98,00
Szerokość 2 [mm]: 62,70
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1227,00 zł
722,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
221606
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221606
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica [mm]: 96
Szerokość [mm]: 61
Średnica wewnętrzna [mm]: 51
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem ABS
Do 100 dni na zwrot
RUVILLE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
221720
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
RUVILLE
Kod:
221720
Lokalizacja w aucie: z przodu
Średnica [mm]: 152
Szerokość [mm]: 108
Ilość otworów wiertniczych: 6
Do 100 dni na zwrot
OPTIMAL
5.0 (38 ocen)
Kod produktu:
401900
niedostępny
5.0 (38 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
OPTIMAL
Kod:
401900
Lokalizacja w aucie: z przodu
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Piasta koła

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze