Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Piasta koła METELLI do Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Piasta koła FEBI BILSTEIN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) FEBI BILSTEIN
Piasta koła FAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) FAG
Piasta koła MASTER-SPORT GERMANY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MASTER-SPORT GERMANY
Piasta koła DENCKERMANN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) DENCKERMANN
Piasta koła GSP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) GSP
Piasta koła MAXGEAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MAXGEAR
Piasta koła SKF Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) SKF
Piasta koła SNR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) SNR
Piasta koła VIKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) VIKA
Piasta koła A.B.S. Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) A.B.S.
Piasta koła ABAKUS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) ABAKUS
Piasta koła AL-KO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) AL-KO
Piasta koła BORG & BECK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) BORG & BECK
Piasta koła CIFAM Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) CIFAM
Piasta koła COMLINE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) COMLINE
Piasta koła DAYCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) DAYCO
Piasta koła DR!VE+ Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) DR!VE+
Piasta koła EUROREPAR Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) EUROREPAR
Piasta koła GENERAL RICAMBI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) GENERAL RICAMBI
Piasta koła HART Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) HART
Piasta koła IJS GROUP Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) IJS GROUP
Piasta koła IPARTS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) IPARTS
Piasta koła IPD Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) IPD
Piasta koła JPN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) JPN
Piasta koła KAMOKA Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) KAMOKA
Piasta koła KAWE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) KAWE
Piasta koła LUCAS Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) LUCAS
Piasta koła MAPCO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MAPCO
Piasta koła METELLI Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) METELLI
Piasta koła MOOG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) MOOG
Piasta koła NK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) NK
Piasta koła NSK Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) NSK
Piasta koła NTY Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) NTY
Piasta koła QUINTON HAZELL Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) QUINTON HAZELL
Piasta koła RUVILLE Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) RUVILLE
Piasta koła SWAG Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) SWAG
Piasta koła TRISCAN Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) TRISCAN
Piasta koła VAICO Vw GOLF I Cabriolet (155) 1.8 kabriolet 111KM, 82kW, benzyna (1983.08 - 1992.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-2500
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-2500
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z tyłu, z przodu
Szerokość [mm]: 14,73
Średnica zewnętrzna [mm]: 50,29
Średnica wewnętrzna [mm]: 17,46
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 89,00 zł
37,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
METELLI
0 (0 ocen)
Kod produktu:
19-2222
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
19-2222
Jednostka:
sztuka
Lokalizacja w aucie: z przodu
Szerokość [mm]: 37
Średnica zewnętrzna [mm]: 64
Średnica wewnętrzna [mm]: 34
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 109,00 zł
53,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Piasta koła

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Jakie są najpopularniejsze konstrukcje piast i łożysk stosowane przez producentów samochodów?

Piasta koła wraz z łożyskiem to podstawowe elementy łączące koła z samochodem, dzięki którym koło może się swobodnie obracać. Koła samochodowe od samego początku rozwoju motoryzacji montowano na osiach za pomocą piast. Obecnie, pod względem konstrukcyjnym, można wyróżnić dwa podstawowe rodzaje piast i łożysk kół samochodowych. Jakie to rodzaje?

czytaj więcej >
Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Jak naprawić, wymienić piastę koła w samochodzie?

Obecnie w większości współczesnych samochodów integralnym elementem piasty auta jest łożysko, którego prawidłowa praca jest bardzo istotna pod względem bezpieczeństwa oraz jakości prowadzenia pojazdu. Piasta umieszczona w zwrotnicy odpowiada za swobodne obracanie się koła oraz utrzymanie go w pozycji przewidzianej przez elementy zawieszenia.

czytaj więcej >

Trzy generacje łożysk piast kół. Czym się one charakteryzują?

Na przestrzeni lat producenci samochodów dążyli i nadal dążą do maksymalnego uproszczenia konstrukcji, podniesienia niezawodności oraz zapewnienia użytkownikom niemal całkowitej bezobsługowości niektórych podzespołów auta. Ich starania doprowadziły między innymi do innowacyjnych zmian w konstrukcji łożysk w piastach kół, które możemy obecnie podzielić na trzy generacje. Sprawdźmy, czym się one charakteryzują.

czytaj więcej >
Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Jakie są najczęstsze przyczyny zużycia i uszkodzeń piast i łożysk kół w samochodzie?

Obrót koła pojazdu odbywa się przede wszystkim na łożysku tocznym, które, w zależności od konstrukcji, jest zintegrowane lub nie z piastą koła. Mimo wykorzystania wysokiej jakości materiałów oraz zminimalizowania tarcia podczas obrotu kół, łożyska oraz piasty kół są narażone na ciągłe obciążenia, naprężenia i drgania osiowe oraz promieniowe, które prowadzą do ich zużycia, a niekiedy również do uszkodzenia. Co wpływa na uszkodzenia oraz zużycie piast kół i łożysk? Sprawdźmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze