Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN do Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy MOTUL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOTUL
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy VALEO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALEO
Płyn chłodniczy AISIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) AISIN
Płyn chłodniczy CASTROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) CASTROL
Płyn chłodniczy EUROL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) EUROL
Płyn chłodniczy FEBI BILSTEIN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MEYLE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) MEYLE
Płyn chłodniczy RAVENOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) RAVENOL
Płyn chłodniczy SCT - MANNOL Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SCT - MANNOL
Płyn chłodniczy SWAG Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) SWAG
Płyn chłodniczy VAICO Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VAICO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VALVOLINE
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Audi R8 (4S3, 4SP) 5.2 FSI quattro coupe 610KM, 449kW, benzyna (2015.07 - obecnie) VOLKSWAGEN
Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
183366
dostępny
4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
183366
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 1,5
Specyfikacja: Fiat 9.55523
Specyfikacja: Ford ESD-M97B49-A
Specyfikacja: AS 2108-2004
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4985
Specyfikacja: ASTM D6210
Specyfikacja: BMW LC-87
Specyfikacja: China GB 29743-2013
Specyfikacja: Cummins CES 14603
Specyfikacja: Cummins CES 14439
Specyfikacja: CUNA NC 956-16
Specyfikacja: Deutz DQC CA-14
Specyfikacja: Deutz DQC CB-14
Specyfikacja: Deutz DQC CC-14
Specyfikacja: Iveco 18-1830
Specyfikacja: JIS K 2234:2006
Specyfikacja: MTU MTL 5048
Specyfikacja: SAE J1034
Specyfikacja: SANS 1251-2005
Specyfikacja: MAN 324 NF
Specyfikacja: MAN 324 Si-OAT
Ciężar [kg]: 21,894
Specyfikacja: MAN 324 SNF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
4.6 (5 ocen)
Kod produktu:
183367
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

4.6 (5 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
183367
Jednostka:
sztuka
Kolor: Lilowy
Pojemność [litr]: 5
Specyfikacja: Fiat 9.55523
Specyfikacja: Ford ESD-M97B49-A
Specyfikacja: AS 2108-2004
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4985
Specyfikacja: ASTM D6210
Specyfikacja: BMW LC-87
Specyfikacja: China GB 29743-2013
Specyfikacja: Cummins CES 14603
Specyfikacja: Cummins CES 14439
Specyfikacja: CUNA NC 956-16
Specyfikacja: Deutz DQC CA-14
Specyfikacja: Deutz DQC CB-14
Specyfikacja: Deutz DQC CC-14
Specyfikacja: Iveco 18-1830
Specyfikacja: JIS K 2234:2006
Specyfikacja: MTU MTL 5048
Specyfikacja: SAE J1034
Specyfikacja: SANS 1251-2005
Specyfikacja: MAN 324 NF
Specyfikacja: MAN 324 Si-OAT
Ciężar [kg]: 23,633
Specyfikacja: MAN 324 SNF
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 221,00 zł
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze