Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Płyn chłodniczy G4 do Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Płyn chłodniczy IPARTS Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) IPARTS
Płyn chłodniczy K2 Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) K2
Płyn chłodniczy BORYGO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) BORYGO
Płyn chłodniczy MOJE AUTO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) MOJE AUTO
Płyn chłodniczy PRESTONE Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) PRESTONE
Płyn chłodniczy MOBIL MEDIC Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) MOBIL MEDIC
Płyn chłodniczy MAXGEAR Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) MAXGEAR
Płyn chłodniczy TOTAL Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) TOTAL
Płyn chłodniczy LIQUI MOLY Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) LIQUI MOLY
Płyn chłodniczy HEPU Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) HEPU
Płyn chłodniczy VALEO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) VALEO
Płyn chłodniczy VOLKSWAGEN Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) VOLKSWAGEN
Płyn chłodniczy WERTTEILE Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) WERTTEILE
Płyn chłodniczy AISIN Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) AISIN
Płyn chłodniczy AMTRA Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) AMTRA
Płyn chłodniczy ATAS Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) ATAS
Płyn chłodniczy ELF Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) ELF
Płyn chłodniczy EUROL Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) EUROL
Płyn chłodniczy FUCHS Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) FUCHS
Płyn chłodniczy G4 Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) G4
Płyn chłodniczy GM Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) GM
Płyn chłodniczy GULF Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) GULF
Płyn chłodniczy MASTER-SPORT GERMANY Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) MASTER-SPORT GERMANY
Płyn chłodniczy MOBIL Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) MOBIL
Płyn chłodniczy OEM Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) OEM
Płyn chłodniczy ORGANIKA Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) ORGANIKA
Płyn chłodniczy ORLEN Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) ORLEN
Płyn chłodniczy PARAFLU Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) PARAFLU
Płyn chłodniczy PETRYGO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) PETRYGO
Płyn chłodniczy SHELL Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) SHELL
Płyn chłodniczy SPECOL Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) SPECOL
Płyn chłodniczy TEXACO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) TEXACO
Płyn chłodniczy VACARO Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) VACARO
Płyn chłodniczy VALVOLINE Renault 4 (112_) 0.8 (1123) liftback 34KM, 25kW, benzyna (1971.09 - 1988.12) VALVOLINE
Producent:G4

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
G4
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRIMA5L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
G4
Kod:
PRIMA5L
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4656
Specyfikacja: ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju: BS 6580
Zalecenie producenta oleju: Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju: DAF 74002
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju: GM 6277M
Specyfikacja: JASO M325
Zalecenie producenta oleju: John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju: Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju: Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju: MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju: MB 326.3
Zalecenie producenta oleju: MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju: Renault Type D
Specyfikacja: SAE J1034
Zalecenie producenta oleju: STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju: Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 F (G12+)
Pojemność: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
G4
0 (0 ocen)
Kod produktu:
COOLANT5L
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
G4
Kod:
COOLANT5L
Jednostka:
sztuka
Specyfikacja: AFNOR NFR 15-601
Specyfikacja: ASTM D3306
Specyfikacja: ASTM D4656
Specyfikacja: ASTM D4985
Zalecenie producenta oleju: BS 6580
Zalecenie producenta oleju: Case MAT3624
Zalecenie producenta oleju: DAF 74002
Zalecenie producenta oleju: Ford WSS-M97B44-D
Zalecenie producenta oleju: GM 6277M
Specyfikacja: JASO M325
Zalecenie producenta oleju: John Deere JDM H5
Zalecenie producenta oleju: Komatsu 07.892
Zalecenie producenta oleju: Liebherr MD1-36-130
Zalecenie producenta oleju: MAN 324 Typ SNF
Zalecenie producenta oleju: MB 326.3
Zalecenie producenta oleju: MTU MTL 5048
Zalecenie producenta oleju: Renault Type D
Specyfikacja: SAE J1034
Zalecenie producenta oleju: STJLR 651.5003
Zalecenie producenta oleju: Volvo VCS
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 D (G12)
Zalecenie producenta oleju: VW TL-774 F (G12+)
Pojemność: 5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 108,00 zł
45,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Płyn chłodniczy

Czy płyny do chłodnic można mieszać? Czy kolor płynów ma znaczenie?

Czy płyny do chłodnic można ze sobą mieszać? Jakie znaczenie ma kolor płynów chłodniczych?

Czy można mieszać ze sobą dwa różne płyny chłodnicze? O czym informuje nas kolor takiego płynu? Z czym mieszać koncentrat płynu do chłodnic i dlaczego? Na te i inne pytania naszych klientów postaramy się w tym poradniku odpowiedzieć.

czytaj więcej >
FAQ: Płyn chłodniczy - najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami

6 najczęściej zadawanych pytań o płyn chłodniczy. Czy potraficie udzielić na nie prawidłowych odpowiedzi?

Kiedy tylko temperatura powietrza zaczyna gwałtownie rosnąć, rośnie również liczba kierowców mających problemy z układem chłodzenia. Jeśli przez ostatnie lata nie dbali zupełnie o krążący w układzie płyn chłodniczy, to właśnie teraz przyjdzie im za to płacić rachunki. Bywa, że naprawdę wysokie.

czytaj więcej >
Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Jaki płyn do chłodnicy wybrać?

Płyn do chłodnicy jest kluczowy dla pracy całego układu chłodzenia. Jego niedobór lub brak może doprowadzić do przegrzania się, a w konsekwencji do awarii jednostki napędowej. Czym zatem powinni kierować się kierowcy przy wyborze płynu chłodniczego?

czytaj więcej >
Płyn chłodniczy w samochodzie - kiedy i jak wymienić?

Płyn chłodniczy w samochodzie. Jaką pełni rolę i w jaki sposób należy go wymieniać?

Jak pokazuje praktyka, trudno o skazany na większe zapomnienie płyn samochodowy niż płyn chłodniczy. Z jakiegoś względu jest on przez wielu kierowców traktowany jak substancja, której nie warto poświęcać najmniejszej uwagi. I tak z reguły dzieje sią aż do momentu, kiedy nadmiernie przepracowany płyn zacznie przeżerać się przez układ chłodzenia lub kiedy straci ostatecznie swoje właściwości, zamarznie i rozsadzi blok silnika. Tylko że wówczas jest już trochę za późno na refleksję.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze