Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) HELLA
Pompa hamulcowa JURID Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) METELLI
Pompa hamulcowa METZGER Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) METZGER
Pompa hamulcowa NK Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Alfa Romeo 75 (162_) 1.8 (162.B1H) sedan 122KM, 90kW, benzyna (1989.08 - 1992.02) VALEO
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM596
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM596
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 22
Materiał: Żeliwo
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: ATE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Długożć opakowania [cm]: 22,1
Szerokość opakowania [cm]: 8,2
Wysokość opakowania [cm]: 8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 594,00 zł
321,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze