Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa GIRLING do Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05)

Pompa hamulcowa FRENKIT Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) NK
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) SAMKO
Pompa hamulcowa TOPRAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Audi 80 B2 sedan (811, 813, 814, 819, 853) 1.6 TD sedan 70KM, 51kW, olej napędowy (1981.08 - 1986.05) VALEO
Producent:GIRLING

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4005155
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4005155
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4005110
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4005110
Ograniczenia producenta:  TRW
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot
GIRLING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
4005178
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GIRLING
Kod:
4005178
Rozmiar gwintu 1:  M10x1
Ilość połączeń:  4
Ograniczenia producenta:  ATE
Średnica 1 [mm]:  20,6
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze