Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) ABE
Pompa hamulcowa ATE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) LPR
Pompa hamulcowa ORIGINAL IMPERIUM Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) ORIGINAL IMPERIUM
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Bmw 3 (E30) 320 i sedan 125KM, 92kW, benzyna (1982.09 - 1991.12) VALEO
Producent:LPR

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1860
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1860
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Wymiar gwintu: 10 X 1 (3)
Materiał: Żeliwo szare
Dla numeru artykułu: 1860
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 429,00 zł
226,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1867
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1867
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka 1 [mm]: 22,22
Wymiar gwintu: 10 X 1 (3)
Materiał: Żeliwo szare
Średnica tłoka 2 [mm]: 17,46
Otwór - śr. 1 [mm]: 22,22
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 583,00 zł
315,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1553
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1553
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 10 X 1 (3)
Materiał: Żeliwo szare
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Otwór o śr[mm]: 20,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 521,00 zł
274,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze