Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FTE do Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Bmw 3 (E36) 328 i sedan 193KM, 142kW, benzyna (1995.01 - 1998.04) TRW
Producent:FTE

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220081
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220081
Jednostka:
sztuka
Średnica 1 [mm]: 20,6
Średnica 2 [mm]: 23,8
Ilość połączeń: 2
Długość całkowita [mm]: 202
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
System hamulcowy: TEVES
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Średnica otworu flanszy [mm]: 9
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 90
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 35
Ciężar [kg]: 0,7
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 862,00 zł
479,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H20870.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H20870.0.1
Jednostka:
sztuka
Średnica 1 [mm]: 20,6
Średnica 2 [mm]: 23,8
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Suw [mm]: 34,8
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 90
Średnica otworu flanszy [mm]: 9
Długość całkowita [mm]: 202
Ilość połączeń: 2
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozmiar gwintu 2: M12x1
System hamulcowy: ATE
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1413,00 zł
831,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
H23853.0.1
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
H23853.0.1
Jednostka:
sztuka
Średnica 1 [mm]: 20,6
Średnica 2 [mm]: 23,8
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Liczba otworów do mocowania: 2
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M10x1
System hamulcowy: ATE
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2333,00 zł
1414,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FTE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
9220223
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FTE
Kod:
9220223
Jednostka:
sztuka
Średnica 1 [mm]: 20,6
Średnica 2 [mm]: 23,8
Ilość połączeń: 2
Wymiar gwintu: M10x1
System hamulcowy: TEVES
Materiał: Aluminium
Powierzchnia: Błyszczący
Liczba otworów do mocowania: 2
Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy
Ciężar [kg]: 0,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2627,00 zł
1642,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze