Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN do Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa DELPHI Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa A.B.S. Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa REMSA Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TRISCAN Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Citroën C3 I (FC_, FN_) 1.4 HDi liftback 75KM, 55kW, olej napędowy (2005.05 - obecnie) VALEO
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
171476
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
171476
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
Materiał: Aluminium
Ciężar [kg]: 0,519
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 370,00 zł
189,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
103499
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
103499
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
Materiał: Aluminium
Ciężar [kg]: 0,481
Dla numeru OE: 4601.R7 SK1
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 526,00 zł
277,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FEBI BILSTEIN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
103519
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
103519
Jednostka:
sztuka
Średnica wewnętrzna [mm]: 22,2
Materiał: Aluminium
Ciężar [kg]: 0,482
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 549,00 zł
289,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze