Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa FERODO do Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) BOSCH
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) KAMOKA
Pompa hamulcowa MAXGEAR Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) NK
Pompa hamulcowa SWAG Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) SWAG
Pompa hamulcowa TRISCAN Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz SPRINTER 3-t Skrzynia (B903) 310 D 2.9 4x4 Skrzynia 102KM, 75kW, olej napędowy (1997.06 - 2000.04) TRW
Producent:FERODO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
FHM1005
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FHM1005
Jednostka:
sztuka
Średnica [mm]: 24
Materiał: Żeliwo
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: ATE
Rodzaj połączenia: Pudełko
Długożć opakowania [cm]: 25
Szerokość opakowania [cm]: 13
Wysokość opakowania [cm]: 6,8
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 712,00 zł
385,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze