Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) ABE
Pompa hamulcowa ATE Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) CIFAM
Pompa hamulcowa FERODO Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) FTE
Pompa hamulcowa JURID Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) JURID
Pompa hamulcowa KAWE Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) METELLI
Pompa hamulcowa SAMKO Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Mercedes-benz VITO Autobus (W639) 110 CDI (639.701, 639.703, 639.705) Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2010.09 - 2014.08) TRW
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-1145
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-1145
Materiał: Aluminium
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 23,81
System hamulcowy: TRW
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze