Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) LPR
Pompa hamulcowa MAXGEAR Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) MAXGEAR
Pompa hamulcowa METELLI Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) METELLI
Pompa hamulcowa NK Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 206 liftback (2A/C) 1.6 16V liftback 107KM, 79kW, benzyna (2001.06 - 2009.04) VALEO
Producent:SAMKO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P06840
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P06840
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Średnica tłoka [mm]: 22,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 257,00 zł
131,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30138
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 12 X 1 (3)
Średnica tłoka [mm]: 22,2
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: ATE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 357,00 zł
182,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30137
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30137
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 22,2
Wymiar gwintu: 10 X 1 (4)
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 405,00 zł
213,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P11928
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P11928
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica tłoka [mm]: 22,2
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 555,00 zł
292,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze