Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) ABE
Pompa hamulcowa BOSCH Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) LPR
Pompa hamulcowa NK Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Peugeot 405 I Break (15E) 1.9 Kombi 158KM, 116kW, benzyna (1987.06 - 1992.07) VALEO
Producent:SAMKO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P11548
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P11548
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Wymiar gwintu: 10 X 1 (4)
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: Bendix
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 272,00 zł
139,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P06644
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P06644
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: Bendix
Średnica tłoka [mm]: 22,2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 433,00 zł
228,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze