Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa FRENKIT Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) FRENKIT
Pompa hamulcowa A.B.S. Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) ABE
Pompa hamulcowa ATE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) ATE
Pompa hamulcowa BORG & BECK Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) HELLA
Pompa hamulcowa KAMOKA Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa MAPCO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) METELLI
Pompa hamulcowa NK Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRISCAN Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Renault CLIO II Nadwozie pełne / liftback (SB0/1/2_) 1.9 D (SB0J) Nadwozie pełne / liftback 65KM, 48kW, olej napędowy (2000.02 - 2001.05) VALEO
Producent:LPR

8 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1269
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1269
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 247,00 zł
126,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1270
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1270
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 10 X 1 (1)
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
System hamulcowy: Bosch
Materiał: Aluminium
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 276,00 zł
141,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1271
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1271
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 278,00 zł
142,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1297
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1297
Jednostka:
sztuka
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Wymiar gwintu: 10 X 1 (1)
Wymiar gwintu: 12 x 1 (1)
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: Bosch
Otwór o śr[mm]: 20,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 292,00 zł
149,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1427
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1427
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: ATE
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Materiał: Aluminium
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 335,00 zł
171,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1290
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1290
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 10 X 1 (1)
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 464,00 zł
244,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1314
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1314
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: Bosch
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Wymiar gwintu: 10 X 1 (2)
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Materiał: Żeliwo szare
Materiał: Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 284,00 zł
145,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1059
niedostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1059
Jednostka:
sztuka
Materiał: Żeliwo szare
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Średnica tłoka [mm]: 20,64
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 325,00 zł
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze