Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa ERT Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) ERT
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BORG & BECK Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BOSCH Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) LPR
Pompa hamulcowa MAGNETI MARELLI Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) MAGNETI MARELLI
Pompa hamulcowa METELLI Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) METELLI
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Rover 200 II liftback (XW) 220 GTi liftback 140KM, 103kW, benzyna (1991.09 - 1995.10) TRW
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-261
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-261
Jednostka:
sztuka
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 22,20
Materiał: Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 562,00 zł
304,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze