Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa SAMKO do Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ATE Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) ERT
Pompa hamulcowa FRENKIT Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) LPR
Pompa hamulcowa NK Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-3 Cabriolet (YS3D) 2.0 SE Turbo kabriolet 200KM, 147kW, benzyna (1998.02 - 2003.08) TRW
Producent:SAMKO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SAMKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
P30820
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SAMKO
Kod:
P30820
Jednostka:
sztuka
System hamulcowy: Ate
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Wymiar gwintu: 10 X 1 (1)
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 435,00 zł
229,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze