Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BORG & BECK do Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) A.B.S.
Pompa hamulcowa BORG & BECK Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) BREMBO
Pompa hamulcowa DELPHI Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) HELLA
Pompa hamulcowa LPR Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) LPR
Pompa hamulcowa SAMKO Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) SAMKO
Pompa hamulcowa TRW Saab 9-3 kabriolet (YS3F) 2.8 Turbo V6 kabriolet 230KM, 169kW, benzyna (2006.02 - 2015.02) TRW
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBM4762
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBM4762
Długość [mm]: 25,4
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Pompa hamulcowa

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze