Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa BORG & BECK do Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BORG & BECK Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) BORG & BECK
Pompa hamulcowa BREMBO Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) CIFAM
Pompa hamulcowa ERT Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa GIRLING Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) GIRLING
Pompa hamulcowa KAWE Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) METELLI
Pompa hamulcowa NK Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) TRW
Pompa hamulcowa VIKA Skoda 105,120 (742) 1.2 120 L sedan 52KM, 38kW, benzyna (1976.08 - 1990.12) VIKA
Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BBM4573
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BBM4573
Jednostka:
sztuka
Długość [mm]: 19,0
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 286,00 zł
146,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze