Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa CIFAM do Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) ATE
Pompa hamulcowa AUTOFREN SEINSA Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) AUTOFREN SEINSA
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) DELPHI
Pompa hamulcowa ERT Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) ERT
Pompa hamulcowa FERODO Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) FERODO
Pompa hamulcowa FRENKIT Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) METELLI
Pompa hamulcowa MEYLE Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) MEYLE
Pompa hamulcowa NK Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa REMSA Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) REMSA
Pompa hamulcowa ROADHOUSE Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) ROADHOUSE
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRISCAN Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRUCKTEC AUTOMOTIVE Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Pompa hamulcowa TRW Volvo 940 Kombi (945) 2.3 Kombi 131KM, 96kW, benzyna (1990.08 - 1994.12) TRW
Producent:CIFAM

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-138
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-138
Jednostka:
sztuka
Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 19,05
Materiał: Żeliwo
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 393,00 zł
207,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze