Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa PROTECHNIC do Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa ATE Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) ATE
Pompa hamulcowa A.B.S. Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa BOSCH Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) DELPHI
Pompa hamulcowa FRENKIT Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) FRENKIT
Pompa hamulcowa FTE Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) METELLI
Pompa hamulcowa NK Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) SAMKO
Pompa hamulcowa TEXTAR Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) TEXTAR
Pompa hamulcowa TRW Volvo V70 II (285) 2.5 TDI Kombi 140KM, 103kW, olej napędowy (1999.11 - 2007.08) TRW
Producent:PROTECHNIC

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PROTECHNIC
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PRH3565
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PROTECHNIC
Kod:
PRH3565
Jednostka:
sztuka
Średnica cylindra [mm]: 25,4
Materiał: Żeliwo
Wymiar gwintu: M12x1
Otwór o śr[mm]: 25,4
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 625,00 zł
338,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze