Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa LPR do Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa AISIN Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) AISIN
Pompa hamulcowa ATE Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FERODO Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa MAPCO Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) MAPCO
Pompa hamulcowa METELLI Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa TRISCAN Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRISCAN
Pompa hamulcowa TRW Vw CADDY ALLTRACK nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (SAB) 1.0 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 84KM, 62kW, benzyna (2018.11 - obecnie) TRW
Producent:LPR

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LPR
3.0 (2 ocen)
Kod produktu:
1763
dostępny
3.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LPR
Kod:
1763
Jednostka:
sztuka
Wymiar gwintu: 12 X 1 (2)
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: ATE
Średnica tłoka [mm]: 23,81
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 431,00 zł
227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Jak skutecznie odpowietrzyć układ hamulcowy z ABS-em? Czy pompę hamulcową też należy odpowietrzyć?

Układ hamulcowy to jeden z najważniejszych systemów każdego pojazdu mechanicznego odpowiadający za bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchu drogowego. Potencjalnym zagrożeniem dla układu hamulcowego jest powietrze, które może dostać się do jego wnętrza. Dlatego tak ważna jest systematyczna wymiana płynów hamulcowych oraz odpowiednie odpowietrzanie hydrauliki systemu hamulcowego w samochodzie.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze