Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa METELLI do Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ABE
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) DELPHI
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) FERODO
Pompa hamulcowa GIRLING Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) GIRLING
Pompa hamulcowa KAMOKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) KAMOKA
Pompa hamulcowa KAWE Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) NK
Pompa hamulcowa PROTECHNIC Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) PROTECHNIC
Pompa hamulcowa SAMKO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) SWAG
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) TRW
Pompa hamulcowa VALEO Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) VALEO
Pompa hamulcowa VIKA Vw JETTA IV (162, 163, AV3, AV2) 2.0 TDI sedan 140KM, 103kW, olej napędowy (2011.02 - obecnie) VIKA
Producent:METELLI

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-1116
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-1116
Jednostka:
sztuka
Materiał: Aluminium
Średnica 1 [mm]: 22,20
System hamulcowy: FTE
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 688,00 zł
372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METELLI
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
05-0833
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METELLI
Kod:
05-0833
Materiał: Aluminium
Średnica 1 [mm]: 22,20
System hamulcowy: Fte
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z otworem na czujnik
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze