Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pompa hamulcowa do Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Pompa hamulcowa A.B.S. Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) A.B.S.
Pompa hamulcowa ABE Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) ABE
Pompa hamulcowa AISIN Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) AISIN
Pompa hamulcowa AKRON-MALÒ Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) AKRON-MALÒ
Pompa hamulcowa ATE Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) ATE
Pompa hamulcowa BOSCH Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) BOSCH
Pompa hamulcowa BREMBO Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) BREMBO
Pompa hamulcowa CIFAM Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) CIFAM
Pompa hamulcowa DELPHI Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) DELPHI
Pompa hamulcowa DJ PARTS Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) DJ PARTS
Pompa hamulcowa FEBI BILSTEIN Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) FEBI BILSTEIN
Pompa hamulcowa FERODO Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) FERODO
Pompa hamulcowa FTE Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) FTE
Pompa hamulcowa GIRLING Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) GIRLING
Pompa hamulcowa HELLA PAGID Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) HELLA PAGID
Pompa hamulcowa HELLA Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) HELLA
Pompa hamulcowa KAWE Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) KAWE
Pompa hamulcowa LPR Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) LPR
Pompa hamulcowa METELLI Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) METELLI
Pompa hamulcowa NK Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) NK
Pompa hamulcowa SAMKO Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) SAMKO
Pompa hamulcowa SWAG Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) SWAG
Pompa hamulcowa TEXTAR Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) TEXTAR
Pompa hamulcowa TOPRAN Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) TOPRAN
Pompa hamulcowa TRW Vw PASSAT B6 Variant (3C5) 2.0 TDI Kombi 170KM, 125kW, olej napędowy (2005.08 - 2010.11) TRW

44 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CIFAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
202-742
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CIFAM
Kod:
202-742
Średnica [mm]: 23,81
Materiał: Aluminium
System hamulcowy: ATE
Do 100 dni na zwrot
KAWE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
B6141
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
B6141
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
Otwór o śr[mm]: 22,2
Do 100 dni na zwrot
DJ PARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AM1313
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DJ PARTS
Kod:
AM1313
Otwór - śr. 1 [mm]: 22,22
Do 100 dni na zwrot
NK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
824778
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
NK
Kod:
824778
System hamulcowy: ATE
Wymiar gwintu: 12 x 1 (2)
Materiał: Aluminium
Średnica [mm]: 23,81
Ciężar netto [kg]: 0,64
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Pompa hamulcowa

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Jaką rolę pełni pompa hamulcowa w układzie hamowania?

Pompa hamulcowa to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego w samochodzie. Jej głównym zadaniem jest wytworzenie odpowiedniego ciśnienia płynu hamulcowego, który trafia następnie do hamulców kół auta. Pompa hamulcowa ma bardzo duży wpływ na prawidłowe działanie całego układu, a tym samym na bezpieczeństwo czynne samochodu.

czytaj więcej >
Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Jak sprawdzić stopień zapowietrzenia oraz szczelność układu hydraulicznego hamulców?

Układy hydrauliczne hamulców występują obecnie w niemal wszystkich współczesnych modelach samochodów zarówno osobowych, jak i dostawczych, a także w pojazdach jednośladowych oraz w niektórych typach przyczep samochodowych. Rozwiązanie to pojawiło się na rynku motoryzacyjnym ponad 80 lat temu, zastępując z powodzeniem ówczesne systemu mechaniczne pracujące jedynie na tylnych kołach samochodu.

czytaj więcej >
Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Jaki wpływ ma zużyty płyn hamulcowy na pompę hamulcową i kiedy go wymieniać?

Do prawidłowego działania każdego samochodu niezbędna jest odpowiednia ilość oraz jakość płynów roboczych. To dzięki nim jesteśmy w stanie m.in. sprawnie się poruszać samochodem, cieszyć się w nim klimatyzacją czy też skutecznie zatrzymać auto. Jednak, jak każdy element eksploatacyjny również płyny ulegają zużyciu, w tym przede wszystkim płyn hamulcowy odpowiadający za nasze bezpieczeństwo na drodze.

czytaj więcej >
O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

O co chodzi z podwójną pompą hamulcową i układem dwuobwodowym?

Już w latach 30. XX wieku producenci samochodowi dokonali podziału układu hamulcowego na dwa niezależne obwody. Takie rozwiązanie pozwala w sytuacji awarii jednego z systemów na bezpieczne wyhamowanie auta. Układ dwuobwodowy to obecnie najczęściej stosowany system w samochodach osobowych, wyposażony w dwusekcyjną pompę hamulcową.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze