Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN do Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Alfa Romeo 155 (167_) 1.7 T.S. (167.A4G) sedan 113KM, 83kW, benzyna (1993.04 - 1996.04) VAICO
Producent:SPIDAN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52301
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52301
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1190
Tryb pracy: Hydrauliczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M14x1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4115,00 zł
2743,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
52150
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
52150
Jednostka:
sztuka
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość całkowita [mm]: 1150
Tryb pracy: Hydrauliczny
Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z łącznikiem
Ilość obrotów koła kierownicy: 3
Rozmiar gwintu drążka kierowniczego poprzecznego: M12X1.5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 4599,00 zł
3066,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
SPIDAN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
53866
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SPIDAN
Kod:
53866
Jednostka:
sztuka
Profil piasty: Hexagonal
Tryb pracy: Hydrauliczny
Specyfikacje asortymentowa: Jarzmo
Ciśnienie pracy [bar]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2442,00 zł
1480,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze