Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS do Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DYS Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) DYS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TEDGUM Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TEDGUM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TOPRAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TOPRAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi 100 C4 sedan (4A2) 2.8 E sedan 174KM, 128kW, benzyna (1990.12 - 1994.07) VAICO
Producent:IPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PM000005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IPARTS
Kod:
PM000005
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
Cisnienie [bar]: 120
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 519,00 zł
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze