Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER do Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi Q5 (8RB) 2.0 TDI quattro SUV 150KM, 110kW, olej napędowy (2013.05 - 2017.05) VAICO
Producent:METZGER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
2324216
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
2324216
Jednostka:
sztuka
Liczba przewodów: 2
Długość kabli: 500
Wersja: mit Stoßverbinder
Przekrój poprzeczny przewodu [mm?]: 1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 165,00 zł
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze