Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE do Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LEMFÖRDER Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) LEMFÖRDER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Audi V8 (441, 442, 4C2, 4C8) 4.2 quattro sedan 280KM, 206kW, benzyna (1991.10 - 1994.02) VAICO
Producent:MEYLE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MEYLE
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
100 198 0002
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MEYLE
Kod:
100 198 0002
Jednostka:
sztuka
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 76,00 zł
27,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze