Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX do Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CAFFARO Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) CAFFARO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBI BILSTEIN Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) FEBI BILSTEIN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FORTUNE LINE Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) FORTUNE LINE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HOFFER Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) HOFFER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JPN Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) JPN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEAT & DORIA Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) MEAT & DORIA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SWAG Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) SWAG
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 coupe (E46) 328 Ci coupe 193KM, 142kW, benzyna (1998.12 - 2000.05) VAICO
Producent:ERA BENELUX

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SR2817
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SR2817
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rodzaj gwintu przegub aksialny: Z gwintem zewnętrznym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z przegubem wzdłużnym
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 3027,00 zł
2018,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP81444
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP81444
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: LuK, type LF-30
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1511,00 zł
889,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
ERA BENELUX
0 (0 ocen)
Kod produktu:
SP81610
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ERA BENELUX
Kod:
SP81610
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: LuK, type LF-20
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1904,00 zł
1154,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze