Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 3 coupe (E92) 325 d coupe 204KM, 150kW, olej napędowy (2009.09 - 2013.12) VAICO
Producent:CEVAM

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
113014
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
113014
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1190
Rozmiar gwintu przegub aksialny: M14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
173299
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
173299
Tryb pracy: Elektryczny
Ograniczenia producenta: ZF
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
135519
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
135519
Tryb pracy: Hydrauliczny
Cisnienie [bar]: 135
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >
Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze