Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - By ułatwić wybór typu auta, m.in. informacje na temat mocy swojego pojazdu znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE do Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania AKS DASIS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) AKS DASIS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) HERTH+BUSS ELPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METZGER Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) METZGER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania RUVILLE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) RUVILLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRUCKTEC AUTOMOTIVE Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Bmw 5 (E39) 535 i sedan 245KM, 180kW, benzyna (1998.09 - 2003.06) VAICO
Producent:GT-BERGMANN AUTOMOTIVE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
0 (0 ocen)
Kod produktu:
GT7852955272
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Kod:
GT7852955272
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: ZF
Długość całkowita [mm]: 616
Technika połączeń: verzahnt
Ilość zębów wałka wejściowego przekładni kierowniczej: 36
Długość przyłącza [mm]: 33
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przegubu osiowego
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 1704,00 zł
1033,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze