Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY do Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ABAKUS Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ABAKUS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GT-BERGMANN AUTOMOTIVE Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) GT-BERGMANN AUTOMOTIVE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPARTS Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) IPARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.0 Skrzynia 109KM, 80kW, benzyna (1994.03 - 2002.04) VAICO
Producent:ENERGY

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PW680567
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
PW680567
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 1,93
Ciśnienie pracy [bar]: 100
Koła pasowe: Z kołem pasowym
Kierunek obrotów: Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Wydatek [l/h]: 90
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 644,00 zł
348,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ENERGY
0 (0 ocen)
Kod produktu:
PW680566
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ENERGY
Kod:
PW680566
Jednostka:
sztuka
Ciężar [kg]: 1,61
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 696,00 zł
376,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze