Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR do Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DT SPARE PARTS Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) DT SPARE PARTS
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FAST Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) FAST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën JUMPER Skrzynia (230L) 2.5 DT 4x4 Skrzynia 103KM, 76kW, olej napędowy (1996.10 - 1997.08) VAICO
Producent:MAXGEAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
72-1297
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
72-1297
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Długość całkowita [mm]: 1410
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Wielkość wałka wejżciowego przekładni kierowniczej: 50
Wykonanie połączenia wałka wejściowego przekładni kier.: Z zazębieniem
Ilość obrotów koła kierownicy: 3,7
Rozmiar gwintu wejżcie: M14
Wymiar gwintu wyjście: M16
Ograniczenia producenta: M12 mount
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2264,00 zł
1372,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
48-0133
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
48-0133
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: SAGINAW
Średnica koła pasowego [mm]: 116
Ilość żeber: 6
Cisnienie [bar]: 100
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 714,00 zł
386,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze