Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM do Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania JP GROUP Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) JP GROUP
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BGA Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) BGA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ENERGY Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) ENERGY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ESEN SKV Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) ESEN SKV
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania FEBEST Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) FEBEST
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania IPD Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) IPD
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAMOKA Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) KAMOKA
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OPTIMAL Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) OPTIMAL
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SASIC Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) SASIC
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) URW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VAICO Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) VAICO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania VIKA Citroën XSARA (N1) 2.0 16V liftback 132KM, 97kW, benzyna (1998.07 - 2000.09) VIKA
Producent:CEVAM

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
112005
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
112005
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: ZF
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1200
Rozmiar gwintu przegub aksialny: F14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
150568
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
150568
Tryb pracy: Manualny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
110721
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
110721
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: TRW
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Długość [mm]: 1165
Rozmiar gwintu przegub aksialny: F14x1.50
Do 100 dni na zwrot
CEVAM
0 (0 ocen)
Kod produktu:
130360
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CEVAM
Kod:
130360
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ograniczenia producenta: SAGINAW
Liczba rowków: 6
Średnica koła pasowego [mm]: 107
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze