Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW do Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania BOSCH Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) BOSCH
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania CEVAM Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) CEVAM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania DRI Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) DRI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ELSTOCK Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) ELSTOCK
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania ERA BENELUX Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) ERA BENELUX
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania GENERAL RICAMBI Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania KAWE Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) KAWE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LAUBER Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) LAUBER
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LENCO Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) LENCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania LIZARTE Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) LIZARTE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAPCO Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) MAPCO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MAXGEAR Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) MAXGEAR
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania METALCAUCHO Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) METALCAUCHO
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania MEYLE Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) MEYLE
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania NTY Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) NTY
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania OEM Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) OEM
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania SPIDAN Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) SPIDAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TMI Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) TMI
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRISCAN Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) TRISCAN
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania TRW Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) TRW
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania URW Dacia DUSTER Nadwozie pełne/SUV 1.6 16V 4x4 Nadwozie pełne/SUV 105KM, 77kW, benzyna (2011.04 - obecnie) URW
Producent:TRW

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JRP1225
dostępny
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JRP1225
Jednostka:
sztuka
Tryb pracy: Hydrauliczny
Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ograniczenia producenta: TRW
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów ze wpomaganiem układu kierowniczego
Długość całkowita [mm]: 1446,7
Liczba otworów do mocowania: 2
Rozstaw srub mocujących: 307
Rozmiar gwintu złącze przewodu ciżnieniowego: M16x1,5
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego: M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 2448,00 zł
1530,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Szczegóły produktu
Kaucja: 1107,00 zł

Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych.

Podczas zakupu do ceny towaru doliczana jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.

TRW
4.4 (14 ocen)
Kod produktu:
JPR1041
niedostępny
4.4 (14 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JPR1041
Jednostka:
sztuka
Ograniczenia producenta: ZF
Tryb pracy: Hydrauliczny
Kształt adaptera: Okrągły
Ilość otworów wlotowych/wylotowych: 2
Średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]: 10
Rozmiar gwintu złącze przewodu powrotnego: M16x1.5
Rozstaw srub mocujących: 80
Cisnienie [bar]: 110
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 860,00 zł
478,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Porady z kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Ślimakowa przekładnia kierownicza. Czym jest i jak działa ślimak przekładni?

Dziś szacuje się, że blisko 95% nowoczesnych samochodów osobowych posiada kierowniczą przekładnię listwową, jednak kiedyś normą było coś innego. Do lat 70. XX wieku normę stanowiła przekładnia ślimakowa. Co warto wiedzieć o tym klasycznym już rozwiązaniu?

czytaj więcej >
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?

Całoroczna eksploatacja samochodu w polskich warunkach to wyzwanie zarówno dla kierowcy, jak i dla auta. Jednym z układów najmocniej odczuwających trudy poruszania się po krajowych drogach jest układ kierowniczy. A jedną z najpowszechniejszych usterek w jego obrębie jest tzw. luz w przekładni kierowniczej. Na szczęście w większości przypadków z tego typu usterką można uporać się samodzielnie. W jaki sposób?

czytaj więcej >
Jak rozpoznać awarię maglownicy? Najczęstsze objawy zużycia

Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy

Przekładnia kierownicza, zwana popularnie maglownicą, to kluczowy element układu kierowniczego. Ze względu na ograniczoną żywotność tego podzespołu, prędzej czy później pojawią się objawy jego zużycia. Jak rozpoznać, że z przekładnią jest coś nie tak? Jakie efekty daje zużyta maglownica?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze